lørdag den 10. marts 2018

miniature




prosa-debut
Jeg nyder mit eget selskab her i dag. Prøver lidt dametøj og lægger rouge på kinden. Det er bare så vildt at være alene hjemme. Så leger jeg komsammen med de andre fine-damer. Vi sidder så og konverserer om at tabe os og om mændene, at de både er dumme, men osse uundværlige. Så får vi en enkelt Grand Marnjiere med en paraply. Alle nipper så fint. Og så er det tid til kindkys. Og uha hvor det dog blæser. Ja jeg må igen til frisøren i morgen og ha sat håret. Jeg ved da simpelthen ikke hvad jeg ligner. Åh søde, du er da så bedårende. Nå jeg må videre. Vi får besøg af ambassadørens i aften. Guud. Nu igen. Synes du jeg ser træt ud. Du er da osse selv lidt bleg, søde Sophi. Du sku altså prøve Dr Henri's Lady-wellness og Beauty. Hav det godt, søde. Tak. Og hils Ambassadørens.

redaktøren: Noget fordumsfuld og klicheagtig:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar