søndag den 11. marts 2018

medicinsk tekst





 Medicinsk tekst
Ikke at det havde nogen betydning overhovedet
Nej, nej, jeg har stadig puls

Det var tågen vi kom fra. Nej det var isen.
Jeg sækulariserer sky,  jeg sækulariserer

venstre hånd tænker pludselig fremtid.
Får du åleblodet i øjnene, så

standser det hele, jeg sækulariserer
ikke blodet i øjnene,

gammeliberalismen virker
ikke på dette marked

note:  Indimellem i forløbet, bl.a. da jeg afventede,
om der var sket spredning, og herren i hvidt sagde,
at der var en risiko for knoglerne, begyndte jeg at
vurdere, hvilken type cancer, der var at foretrække.
Kan jeg selv vælge, så vælger jeg lymfespredning.

Bingo, sagde han.

(men alligevel rakte han et sæt papvinger frem
just in case) 

2 kommentarer:

  1. lånet! lån! lån!Leter du etter en anerkjent og akkreditert privat lån selskap som tilbyr lån for lifetime mulighet.Vi tilbyr alle typer lån i en svært rask og enkel måte, personlige lån, billån, boliglån, studielån, business lån, investering lån, gjeld konsolidering og mye mer.Har du blitt avvist av banker og andre finansinstitusjoner?Trenger du en konsolidering lån eller boliglån? Ikke se noe mer som vi er her å gjøre alle dine økonomiske problemer en ting fra fortiden.Vi låne penger til enkeltpersoner og bedrifter som trenger økonomisk hjelp med en hastighet på 2%.Ingen personnummer kreves og ingen kredittsjekk kreves, 100% garantert.Jeg vil bruke dette mediet til å informere deg om at vi gir pålitelig og støttende og vi vil gjerne tilby deg et lån.Så send oss en epost til: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) å søke om et lån

    SvarSlet
  2. Kjære lånesøkere

    Du i noen økonomiske vanskeligheter? Ønsker du å starte din egen bedrift? Dette lånefirmaet ble etablert menneskerettighetsorganisasjoner rundt om i verden med det ene formål å hjelpe de fattige og mennesker med økonomiske vanskeligheter i livet. Hvis du vil søke om et lån, kom tilbake til oss med detaljer under e-post: elenanino0007@gmail.com

    Navn:
    Kredittbeløp som kreves:
    Lånetid:
    Mobilnummer:

    Takk og Gud velsigne
    TILLIT
    Elena

    SvarSlet