torsdag den 1. februar 2018

om viceværten




Hr. Historiker ejer verden og fjernsynet og dit liv og næstens.

Og hr overlæge har legemerne i den gode olierede 

varetægt. Og ejer faktisk Hr historiker

Og hr Vicevært, Hr Biokemiker og Hr Kaldskapellan. Og

resten er ingenting, velsagtens?   Jeg 

havde en pind i hånden, jeg skubbede til noget

karamelpapir. Hvad siger overlægen dertil?


Herfra min Verden går .....dertil og ikke længere.


Hvad ved vi overhovedet om den trafik. Der

 er jo muligheder 

for at notere noget ved

 hvert gadehjørne. Jeg sætter små flag i stegen. Er det forbudt?



Det er jo bare et stykke eksistentielt papir der bare er lidt papir og lidt eksistentielt. 
Nu siger viceværten noget, jeg ikke kan høre. Lissom ikke "høre". 

                

Ingen kommentarer:

Send en kommentar