onsdag den 21. december 2016

brev fra Alvin





Kære jens,

min nabokone har spurgt, om jeg ville holde øje med hendes kæledyr, en kat, en hund, en dværgpincher og en undulat, katten er en bulldozer,  fodret totalt vind og skæv. Og hunden omtrent det samme.
Det sagde jeg ja til. Men havde jo ikke lige regnet ud, at hun ringer hver aften og hver formiddag for at høre til dyrene, og i går skulle jeg hente hunden så den ku gø ned i røret og høre ”moders stemme”.  Ja, du hørte rigtigt.


Og sådan kunne vi fortsætte;

Nu kom hun og hendes ”fyr” (71 år, fyr) hjem i går nat fra en ferietur, Og de havde vækket katten og hunden, efter at der var hentet engelsk beuf i fryseren, og så havde man smidt den i ovnen (ikke katten).  Og så kunne gildet gå i gang.  Konen fortalte mig det lige før, da jeg var ovre med post.

Vi snaks    Alvin




Ingen kommentarer:

Send en kommentar