NOTE
Der er bedøvelser mod det meste nu.
Jeg tog en albyl lige før
sådan forebyggende hvis nu noget skulle ske.
Nikodemus på Hesselø blev bedt om at kikke ud af vinduet, da de
savede benet af ham. Koldbrand, Jo jo. Ingen bedøvelse dér.

Jeg havde valgt koldbranden. Jeg mener, jeg havde valgt saven fra og
den yndige udsigt fra.
(Lattergas eller kloroform mod dobbelte budskaber, snakker jeg om det? Snakker jeg politik?)
Tanken trækker i festdragt nu. Small is beautiful.


Nikodemus, jeg
har lyst til at tage en hammer og slå mig oven i hovedet med.
Skide vær med de 125 år, der er gået. For tanken vender
tilbage til mig igen og igen.
Så den potte er ikke ude.
Og alligevel … jeg kan ikke engang samle ind til en flaske.
Ikke så meget som en krans.
(Hvem snakker historieskrivning nu?)
The following two tabs change content below.