fredag den 25. december 2015

fredagens denne gang har jeg selv vagten på......fragmenter fra en kort og endda miniroman



Denne uges (jule)digter er Knud Steffen Nielsen i egen form og skrift:
3 Midtkapitler fra kort roman.

Kapitel 7.

Min mand er doven og ligner slet ikke min far. Han kunne lave en carport på en dag. Og han lavede rigtig
mandeting. Det gør min mand ikke. Det har han aldrig gjort. Hvad skal jeg stille op. Jeg ved det faktisk ikke.

Kap 8.

Jeg er ung og frisk og udadvendt og ser godt ud. Det er det samme indeni.
Svar fra min coach:  Du skal mærke mere efter.

Kap 9.

Min kære mand, Det er alt rigtigt hvad du siger
Jeg har ikke grebet dig i en eneste løgn og hvor jeg i og for sig trænger
Til at du lukkede op og sagde noget som jeg bare kunne fornemme var en smule
Løgnagtigt, flyvsk  men du vil have at det er mig der
Skal være den slemme selv. Jeg  er pisse træt af det.Sig
For eksempel at du har knaldet med posten. Og jeg er totalt ligeglad med
Om du har eller ikke har.
Hvordan gjorde I? Var det ude i køkkenet?
Hvad syntes du om det?

The following two tabs change content below.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar