tirsdag den 12. maj 2015

brevstump til bekendt. Gox.




..... jeg kender ham og hans

beslutsomhed fra tilsvarende sager. Jeg ser ham hente kræet nu, og jeg ser ham Nu: påbegynde aflivningen.

Der blev sagt Nu.

Så vil styrken af det jeg ser sådan fremtidigt, uden brug af kaffegrums og numerolog være easy going easily udført.
 
 Men tallene skal da ind i kolonnebogen.  Ellers er det jo ren julemand. Passage gennem skorsten d. 24. du god-e-ste-.

 

Behøver jeg at beskrive Lillemand Kaj for jer læsende. I har jeres helt klare forestillinger om frenetiskagtig lav pande og dårlig hygiejne. Han er en gyngehest. Fremstillet af mentale støbejernsformer. Du ved, først lille kørekort som 18 årig, som 18-årig  stort for resten. Som 20årig  kæreste med Inga tre mdr. Så vil han ikke mere, for hun er kun interesseret i strandture og Ikea. Hun ved intet om liv med billard. Det er 44% sikker vurdering af adskillige af mine læsere lige nu.. Flere af jer er mod Eu og krigen  i Afghanistan. I har dankort, så visa, så master, og så stodderen ud. Ka selv. Hvis I ku række hånden op så sådan ansigt til ansigt så ville den ryge op over skorstenen. Og alle eller ingen er  imod en tostatsløsning.  Og nu hvor alle har fået fladskærm er det totalt latterligt. Og mit barn skal ikke med 99% sikkerhed hedde Heidi eller Mathias, medmindre Justin Bieber hed Heidi.    
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar