tirsdag den 31. marts 2015

Hus/salon/soiré-koncert/oplæsning med bl.a Signe Gjessing


Kære venner

Så blev det alligevel muligt at invitere til huskoncert igen. Jeg ved dette er kort varsel og jeg ved at mange af jer har planer i påsken, men pludselig står vi med et stort og spektakulært program og det må vi bare udnytte, uanset om der bliver stort eller lille publikumsdeltagelse.


Det bliver en aften med dels poesioplæsning dels klassisk musik. Vi får besøg
af Signe Gjessing og: Knud Steffen Nielsen. Det vides endnu ikke, om vore poeter ønsker musikledsagelse, men i så fald skal jeg gøre mit bedste. Jesper René vil også være med os og vise os dele af sit nyeste koncertprogram. Min kære livsledsagerske, Jorunn Dugstad, og jeg vil fremføre et par spændende og anderledes celloduetter.

Hvis i kender jeres planer den aften, ville det være fint med nogle tilbagemeldinger, så vi ved lidt om hvor mange stole, der skal stilles frem, hvor meget kage der skal bages og hvor meget kaffe der skal brygges.

Sys sørger som sædvanligt for alt det praktiske og I skal således kun medbringe et åbent sind og lidt festhumør.

Vel mødt.

Anders


--

Anders Bak, cellist

Rønbjerg, Ranum  Påskesøndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar