tirsdag den 25. marts 2014

Når Lasse og jeg flytter hinsidan....sådan som to herlige mandfolk...det blir hyl


----------------------------------------------------------------------------------------------- VI TAR LIGE EN UDGAVE MERE, nu med JENS

Jeg skal flytte til Sverige sammen med min fætter Andreas, siger Facebook, og det lyder sgu da hyggeligt. Ok, jeg har så også snydt lidt. Faktisk sagde Facebook først, at jeg skulle flytte derop sammen med Knud Steffen, men han skal jo flytte sammen med Lars Bo, så jeg bad Facebook lave testen uden Knud, og så sagde den, at jeg skulle flytte sammen med Lars Bo, men han skal jo op og bygge jagthytter på fjeldet sammen med Knud, og så var det altså, at det blev Andreas. Nå, jeg kan vist ikke trække den længere. Jeg må hellere se at få det sagt til Christina og børnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar