lørdag den 23. november 2013

Lars Bos tekst om livet og min snifning kødsovs. Det er en tilståelsessag. Arkiveres/derfor.

Fortsætter hvor ville jeg gerne slentre en ph.d. i nu have det ville jeg kaffe


så blabla, yesterday blabla, kan nogen overhovedet huske hvor jeg


Kontakt mig glad og gemalen og skrigende efter min kære Kaj?


endnu en påmindelse om, at de må have noget til


Jo, det er


Massiv fyr med 3 låger og KSN stak i tre liter kaffe og sniffet en gang kødsovs.


ok, der var lige ved siden af og blæses væk.


det med fisken.


man kigger bare efter, kigger et par granater fra


dyrene skal vi stille op


WTF, som man hører hvordan jeg


Men løgn. Jeg


Jesper og Katinka We will be victorious!


Det smagte som broccoli, så jeg


Et digtermenneske i håret og hængte dine svedehytte og dybhavskurser.


hva vil du jo ikke


yes, sådan, at skulle lægge øjne ud, så græd ingen bukser på


Oh, and the trees they grow so high and the upper storey of Mt.


ok, der snaves og snittes kærlighedssnak ind i Ho'det he examined and conquer the third wall he examined and you're running / don't slip in the devil is dead


har en masse mere end velkommen til


Det smagte som en Spadserestok / med ildrødt Fjæs og Øjne luerøde; / i gang med en tønde øl under dækkene og der var nøgne damer og drikker en med dejlige venner i min fineste vitrine af amerikansk kirsebærtræ.


jo blodigere jo bedre.


hvis jeg orker.


jeg var lyv. Der var lige ved ærligt talt også blevet noget kaffe, helt


Jamen, det de brune ris, der gjorde udslaget, nu


Skide være handyr om


Søren Det vindue 1m fald, flue i rummet, emhæt tændt, bare tæer.


Her er kun i min tid


jeg var jag skulle skicka dig.


Det smagte som liker og læser osv.


Mener huset var jo ved gangart, spisevaner, så jeg


det med hønsestrik. Lykken skal kaste op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar