søndag den 17. juni 2012

brevhastværkclip/12 cmfragment/dunk

  1. ....jeg drømte intet om nogen sten i nat, sov fredfyldt og nød farten og de hurtige clips, dagen havde budt på og omvendt: jeg den. Dagen som eksplosion, dagen som et roterende kagebord i et farveorgie og så tempofyldt og friskfyrsagtigt i overhalingsbanen, at det var som vokse op i en kaskade midt i et ((spejl/mirror/I/speak/much/ English//,because/I/can say much morerapidlyandgiveitmoreflavoursand ohhooray,//I/ ambusy///ignited/readyandlookingfor adventure/harley//offwego))
  2. Som sagt: Jeg syntes bare at du skulle vide hvad Stenen sagde. Hvis du drømte roterende drømme af mere påfuglenarkotisk karakter, så er det da helt fint med mig. Det kan jeg osse godt drømme engang imellem, når det lissom er det humør jeg er i. For tiden er det mere tungt træ og vand og arme som griber gennem ruder og rustvogne som hænger som zeppelinere over Themsen. Men gi den gas Knud, gi den for guds skyld gas.
  3. Jeg prøvede, min ven LB, at give den ordentligt gas. Og hvad var der ved det. En træg omgang. En kamp i fluevægt mod cruizer. To minutter så glaskæbe-pling-plang-ska-vi-lege-bambanan-skræl-dig-selv-eller-ska farmand-bonecrusher-lilla-glimpse-til-hagesmækken-byde rundt af karaffel-rosenknop-som dip. Du godeste ja, jeg sagde nok to minytter (går til fransk), sagde jeg virkelig det..to sekunder..det gider jeg virkelig ikke. Så hellere samle på kuglepenne og årgangskringle. Og det er lige nøjagtig, hvad jeg gør. Det er tiden i sin fylde og følgagtighed. Tiden i klemme i dørsprækken. Tiden som redekam gennem den skaldede............................................................................................................................


Ingen kommentarer:

Send en kommentar