lørdag den 12. november 2011

Kaj kom forbi. Referater og noter og skrammel


Kaj bad mig om se på nogle af sine dagbogsblade, noter mm:
12.3.08
Jeg sad og tumlede lidt med Finnegans Wake her til morgen.
Jeg prøvede lige med lidt google translator. Der var godt bid, da jeg krydsede swahili med tysk: " Nu stå du selv på cykelpedal mange hop stor langede efter ham ud." Og den sendte jeg igennem xhosa, så var den der.  KEK




                                  fra dagbogen maj 88:





·      Vil gerne vise min elskede (Vera) et smukt og billigt sted i Danmark. Ikke noget med udskænkning og forlystelser. Og der skal gå rutebil derhen. På forhånd tak.








·      Jeg skal have tvillinger. Og forhandler lige p.t. med Tv2 om førsteretten til at følge hele forløbet fra første færd. Jeg har tilbudt dem eneretten til billederne og min forlovedes udtalelser. Og venter svar lige om lidt, tror jeg nok. Kan de forlange kejsersnit?
      I morgen vil han komme med flere af manuskrift, som han sagde. Jeg har dårlig tid i morgen, Kaj, sagde jeg.
Ok, vi ses i morgen, fortsatte han på vej ud til sin knallert.
Du godeste, tænkte jeg, men sagde ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar